خرید ملک در دبی

یکی از راههای اخذ اقامت در دبی، خرید ملک است، دبی مهاجر در خدمت شما عزیزان است و بسته به بودجه شما برایتان در نقاط مختلف دبی ملک خریداری می کند.

خرید ملک در دبی گزینه ای مناسب برای ایرانیانی است که می خواهند پول خود را با اطمینان ذخیره نمایند، با توجه به اینکه دبی از نظر تجاری در حال رشد است و یکی از نقاط امن جهان برای تجارت است، املاک دبی نیز در حال رشد هستند و تجار و افرادی که دنبال یک زندگی راحت و دور از دغدغه و حواشی هستند این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند. دبی مهاجر در خدمت شماست تا با مشاورین زبده و کاردان خود، بهترین مناطق دبی را برای زندگی به شما بازدید دهد و بر اساس میزان سرمایه شما، مناسب ترین نقطه را برای خرید ملک به شما معرفی نمایند.

با خرید ملکی به ارزش 750/000 درهم، دبی مهاجر برای شما اقامت دو ساله می گیرد.

با خرید ملک به ارزش بالای یک میلیون درهم، دبی مهاجر برای شما اقامت ده ساله دبی را می گیرد.

با خرید ملک به ارزش بالای یک میلیون درهم، دبی مهاجر برای شما و خانواده درجه شما، اقامت ده ساله می گیرد، خانواده درجه یک شامل همسر، پدر، مادر، فرزند دختر مجرد و فززند پسر زیر 21 سال هستند.

پیشنهاد دبی مهاجر خرید ملک در مناطقی است که ارزش افزوده بیشتری خواهند داشت، مشاورین دبی مهاجر این مناطق را به شما بازدید می دهند و شما می توانید با خیالی راحت در بهترین نقطه سرمایه گذاری نمایید و در عین حال اقامت ده ساله دبی را دریافت کنید.

ابطال ویزای اقامت:

با خرید ملک در دبی شما اقامت دائم نخواهید گرفت و همانطور که قبلا توضیح داده شد اقامت دو ساله و یا ده ساله کسب خواهید کرد البته دولت امارات برنامه ای دارد تا اقامت 2 ساله را به اقامت 5 ساله تبدیل کند که در صورتیکه چنین اتفاقی رخ داد دبی مهاجر در سایت، واتس اپ و اینستا  #dubai.mohajer2023 به شما اطلاع می دهد، لازم به ذکر است کلیه افرادی که با خرید ملک اقامت می گیرند باید حداقل هر 360 روز یکبار در امارات باشند در غیر اینصورت اقامت آنها لغو می شود.

نقاط ممنوعه در امارات:

آپارتمان های سر به فلک کشیده، ساختمان های ویلایی، آپارتمان هایی با چشم انداز زیبا در نقاط مختلف دبی در انتظار شما هستند، فقط باید دقت نمایید که این مناطق جزو مناطق مجاز برای فروش به افراد خارجی باشند، برخی نقاط در امارت مخصوص بومیان این کشور است و فروش املاک در آن مناطق به خارجی ها ممنوع است، دبی مهاجر به این امر واقف است و نقاط مناسب و مورد نظر شما را بازدید می دهد و شما می توانید با توجه به امنیت و آرامش موجود در دبی، نسبت به انتخاب مناطق مورد نظر، ملک و آپارتمان مطلوب نظر خود را گزینش نموده و خریداری کنید.

مراحل خرید ملک:

برای خرید ملک و دریافت سند، مراحلی را باید طی کرد که مشاورین دبی مهاجر در دبی شما را راهنمایی می کنند تا دچار مشکل نشوید و روی ملک شما شکایتی وجود نداشته باشد و مراحل صحیح و قانونی خرید طی شود.

در درجه اول، پروسه خرید و فروش باید در آژانسها و یا شرکت های ساختمانی معتبر انجام شود و یک توافق نامه به نام MOU امضا نمایید و مبلغ بیعانه را نزد املاک بسپارید و زمان انتقال مالکیت باید گواهی عدم شکایت NOC  ارائه شود، مشاورین دبی مهاجر در تمام این مراحل همراه شما هستند و شما را راهنمایی می کنند.

گران ترین نقاط دبی:

در حال حاضر منطقه داون تاون و پالم جمیرا جزو گرانترین مناطق مسکونی دبی است البته برجها و مناطق بسیار زیادی در حال ساخت هستند که در آینده ممکن است برخی از این پروژه ها به مناطق گران و لوکس دبی اضافه شوند بنابرین دانستن این مساله در حال حاضر، یک شانس بالایی محسوب می شود که شما در آن مناطق و برجها سرمایه گذاری کنید و ارزش افزوده بیشتری در آینده نصیبتان شود، مشاورین دبی مهاجر در این زمینه نیز شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *